Das bin ich.

Nach Abschluss meines Studiums an der Hochschule für Ökonomie, Berlin, und am Institut für Internationale Beziehungen, Moskau, in der Fachrichtung „Internationale Wirtschaftsbeziehungen“, habe ich im Management bei verschiedenen Unternehmen
im In- und Ausland gearbeitet, vor allem in den Bereichen Marketing und Vertrieb.

Meine langjährigen, praktischen Erfahrungen im internationalen Geschäft bilden die Basis für meine jetzige Tätigkeit.





That’s me.

After having graduated from the College of Economics in Berlin and the Institute for Foreign Affairs in Moscow in the course International Economic Relations, I have been working in management positions of different companies in Germany and in other countries, primarily in the departments of marketing and sales.

My practical experience over many years in the international business form the basis now for the service I offer.

Uwe Peter Schmidt